Początek

Bonjour!

Witajcie w moim małym świecie beżu, bieli, smutków i radości, przedziwnej krainy dzieci kwiatów, pacyfizmu i szarości ołówka.
UWAGA! blog zawiera uzależniające treści: modę, muzykę, sztukę i różności 'urodowe'.
wiem, wiem, zapowiada się banalnie, ale...

dziś, teraz, w tej chwili jest mój pierwszy post. dziwne uczucie.

Zanim przejdę do konkretów: Życie sprawia nam wiele niespodzianek, podrzuca kłody pod nogi, wieje wiatrem w twarz pchając nam w oczy piach. Życie sprawia największą przyjemność kiedy te wszystkie przeciwności losu nie stanowią dla nas problemu. Dlatego pamiętajcie - niech każdy upadek zbliża Was do osiągnięcia celu, spełnienia marzeń. Próbujcie wszystkiego (oczywiście w ramach zdrowego rozsądku ;) ) co pomoże Wam w spełnieniu najskrytszych marzeń.

ok. teraz konkrety.

KOCHAM modę w stylu Audrey Hepburn, KOCHAM modę lat '60 i '70.

Moją pasją jest muzyka, film, fotografia, moda i uroda. W życiu chodzi o to by być sobą i we wszystko tchnąć piękno. Niech całe życie będzie sztuką!

Ten blog jest właśnie o tym. Wszystko co robimy kreuje nas i sprawia, że jesteśmy sobą. Każda dziedzina jest odpowiednia do wyrażania siebie.

Ja postanowiłam podzielić się MNĄ z Wami.

Na tym blogu będę rysować mój i Wasz styl.
Nie zawsze mogę pozwolić sobie na to by zakładać na siebie to co chcę, bo najczęściej nie mogę tego znaleźć w sklepach. Tak więc rysuję. Jak wymyślę coś sensownego to zanoszę projekt do krawcowej... i mam to co chcę!
Czasem jest też tak, że nie wiem czy jakaś rzecz może do czegoś pasować, ale nie mam ochoty tego przymierzać. Wtedy ubieram manekina na kartce. :)

Będę się również dzielić z Wami moimi doświadczeniami kosmetycznymi , czasem zrecenzuję książkę, film, czy podzielę się z Wami muzycznym odkryciem.



PIERWSZA PROŚBA! (i zapewne nie ostatnia;) )

Napiszcie mi czy może macie jakiś fajny pomysł na ubiór czy też nie wiecie czy jakaś Wasza rzecz pasuje do innej Waszej rzeczy, czy też po prostu nie macie pomysłu na skompletowanie swoich ubrań. Ja spróbuję narysować Wasz styl!

Powodzenia i czekam na Wasze wiadomości! :)
dzięki, cześć!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz